piątek, 18 stycznia 2013

02. Rodzina Osment (1) i DOWNLOADY


(c)tonnie_
Heej! 
Bardzo chciałam wam podziękować za ciepłe i motywujące komentarze, trolololo *.* 
Siedzę chora już od tygodnia, ale ok -.-
Muszę wymyślić coś na prezent Marysi ;o
W dzisiejszej notce zaprezentuję wam rodzinę Osment. 
Czyli ta, gdzie jest piękna simka z pierwszej notki. 
Niestety zdjęcia są stare, przepraszam.
I wgl. takie nieogarnięte, ale to przez mojego cudownego kompa, który nie zapisał mi nowych screenów ;x
PS. na ferie jade do babci, gdzie nie ma netu, więc postów nie będzie.
Dodam je po powrocie, czyli tak gdzieś za dwa tyyg. ; D 

To ich skromny domeczek.

maniaczka Amanda ;_;

Adoptowana dziewczynka Alexa ;D

mrrr, trzyma formę xd


fanka gały . 


masujemy policjanta (?) ;o

szpódniczke mi podwiewa ;o

mała musi wracać ze szkoły na rowerze ... 

tu kolejna adoptowana dziefczynka, Lucy. ;3


Mistrzyni na bramce . 

Alexa też się wyrabia xd

Urodziny Alexy. 
Gramy sobie nad morzem. Gdzie napiwki?

chłopak-złota rączka, ohh. 
A tutaj Alexa - nastolatka ; D w piżamie ...
w łazience rodziców ...
gra na gitarzee;-;
A teraz kilka rzeczy dla was ( są w formacie sims3pack xd):
POBIERZ
POBIERZ
POBIERZ
POBIERZ

9 komentarzy:

  1. kiedy dodasz coś nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great Post!!!

    Kisses

    Blog: http://couturetrend.blogspot.it/
    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć, to znowu ja :)
    takie mam pytanie, czy zamierzasz jeszcze pisać? c;

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny domek im wybudowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexa słodko maluje :) Widzę 4pr :) dzięki za downloady!

    OdpowiedzUsuń
  6. Domek jest przezabawny, a zdjęcia robisz na prawdę śliczne!
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    www.janboyqsims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń